DOSASCE (iliti advent)

srijeda , 05.12.2007.

eh, da mi je samo jednu zornicu ove godine dozivjeti!!!

da mi je samo jos jednom ove godine cuti Levija kako po stoti put krivo zapocinje svirati "Padaj s neba roso sveta..."! smijeh

da mi je samo jos jednom ove godine cuti kako nasa crkva puna-puncata u 6 sati ujutro pjeva adventske pjesme na suho (jer je orguljas zaspao)!

da mi je bar jednom vidjeti u 6 ujutro sve te krmeljave oci koje su dosle na zornicu, ali koje budno prate svaki dio mise (osim, naravno, propovijedi)!

to govori da nas narod zna dobro sto znaci:
"BUDNI BUDITE!!!"
to govori da nas narod dobro zna sto znaci zrtva!
dobro zna da bez zrtve nema nicega!!!

kada pricam (ovim) talijanima da su nase crkve pune puncate za vrijeme adventa ujutro u 6 sati,
oni ostanu bez rijeci! eek
kad im kazem da cijela crkva pjeva (nase) adventske pjesme...
kad im kazem da dolaze i mladi i stari...
ostanu uistinu iznenadjeni
(jer je to kod njih "nezamislivo" i "neizvedivo")!!! headbang

stvarno, kad se sjetim kada su moja braca bila mala (oko 6-7 godina), oni su takodjer htjeli ici na zornice (i isli su)!!!
sjecam se da su ministrirali redovito svaku zornicu (iako su im se malo oci sklapale)!
znam da ih jednom nismo mogli probuditi ujutro jer su bili preumorni (govorim u mnozini jer su bliznaci), iako su noc ranije rekli da zele ici na zornicu. poslije su bili ljuti na nas jer ih nismo probudili i rekli su da ih drugi put probudimo kako god mozemo, jer oni zele ici na zornicu svaki dan!!!

...i na taj nacin djeca odmalena nauce sto je zrtva, sto znaci zrtvovati nesto (pa makar jedan sat sna) za ono do cega ti je stalo!!! thumbup
(ipak, nisu oni to sami smislili, morali su to vidjeti od starijih ukucana! e, sad vi zakljucite sto znaci odgajati djecu primjerom...)

a, tek nase (adventske) pjesme!!! sretan
ne samo da trebamo biti ponosni na nase pjesme, vec trebamo biti oholi i sebicni i cuvati to blago kao kap vode na dlanu!!! yes

ovdje u italiji nema zornica!!! no
nema adventskih pjesama (za bozicne nisam siguran)!!!
sve iste pjesme ! vrijeme kroz godinu, advent - sve isto!!!
da svecenici ne nose ljubicastu boju na misi (i da se sam ne podsjecam)zaboravio bih da smo u adventu!!!

oni za vrijeme adventa dovedu svaki tjedan jednog teologa da drzi predavanje ljudima u crkvi o nekoj temi (izlaganje traje 1,5 h) - i to je advent!

nije ni cudo sto se bune da nema ljudi u crkvi!no
nije cudo da ljudi ne idu u crkvu!
kome ce ici?
slusati neke velike teologe?
ne bi mijenjao ni jednu-jedinu zornicu na kojoj sam bio (nekad i pospan, ali ipak sam bio) za bilo kakvo predavanje!!!
ne bi mijenjao ni jednu otpjevanu nasu adventsku pjesmu za bilo koji bozicni koncert koji izvodi "poznati zbor iz Engleske"!!!

ali, cini se da sam ipak zamijenio samim time sto sam ovdje...tuzan

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.