pa gdje se skriva taj nas Bog?

ponedjeljak , 12.11.2007.

jel se skriva u katekizmu katolicke crkve?
jel Ga mozemo naci u sumama Tome Akvinskoga?
jel se skriva u mislima Blaisea Pascala?
jel Ga je Phil Bosmans sakrio u svojim knjizicama?
dokumenti vatikanskog sabora - mozda je tamo?
jel se skriva medju zidinama srednjovjekovnih crkava i samostana?
jel Ga mozemo naci u bazilici sv. Petra u Rimu, medju tolikim turistima?

ha?

ili se mozda skriva u srcima malih, poniznih ljudi?
u srcu moje mame,
koja je u vjeri odgojila svojih desetoro djece?
u srcu moje bake
koja ne prestaje moliti ni nakon gubitka muza i dva sina?
u srcima dvoje zaljubljenih (mojih prijatelja),
koji unatoc svim kusnjama rastu u svojoj ljubavi?
u zivotima moje brace,
koji su na rijecima skrti i grubi, a u srcu blagi kao janjad?

gdje se skriva taj nas Bog?

kada osjecam Njegovu odsutnost, ne pomazu mi debele teoloske knjige...
ali mi pomognu fotografije mojih najdrazih, koje sam nalijepio na svoj ormar!

kad mislim da me On "napustio", ne trazim Ga u crkvenim dokumentima...
sjetim se svojih fratara, s kojima sam svasta prezivio!

ali opet...

mali, ponizni ljudi ce Ga naci
i u katekizmu,
i u sumama Tome Akvinskog,
i u mislima Blaisea Pascala,
i u knjizicama Phila Bosmansa,
i u dokumentima 2. vatikanuma,
i u srednjovjekovnim samostanima i crkvama,
i u bazilici sv. Petra u Rimu, tamo negdje medju tolikim turistima!!!

ali ce Ga vjerojatno prije naci
u svojim bliznjima,
u svom bratu, sestri,
u svom tati, mami,
u svojoj supruzi, suprugu,
u svojoj djevojci, decku,
u svojoj ljubljenoj, ljubljenom!!!

pitanje je: da li Ga mi uopce trazimo???

kaze se:"ko trazi taj i nalazi!"
- da, ali nailazi i na stranputice, na slijepe ulice,
na krive putokaze, na razocaranja, na osjecaje samoce,
napustenosti, osjecaje Njegove odsutnosti,
Njegove "dalekosti",...

prije negoli Ga nadje (ako Ga se moze u potpunosti pronaci), sve to prozivi onaj tko Ga trazi!!!


(pa sad ti trazi!!! thumbup)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.